Diseña un sitio como este con WordPress.com
Comenzar

1-4 GENER 2021 – VOLTA COMTEDELPORT AMB RAQUETES DE NEU, GRUP OBERT.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es banner-3-blog-catalonia-trekking.jpg
VINE A CONEIXER ELS NOSTRES TREKKINGS AUTO-GUIATS PER DIFERENTS INDRETS DE CATALUNYA
https://www.catalonia-trekking.com/trekkings-catalonia/
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es banner-1-blog-catalonia-trekking.jpg
VOLS VIATJAR AMB PAKO CRESTAS? (AUTOR DEL PRESENT BLOG). – TROBARÀS EL NOSTRE PROGRAMA DE VIATGES A: https://www.catalonia-trekking.com/viajes-mon-petit/
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es banner-2-blog-catalonia-trekking.jpg
VISITA EL NOSTRE CALENDARI DE SORTIDES GUIADES: https://www.catalonia-trekking.com/catalunya-outdoor-actividades/

SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM https://www.instagram.com/cataloniatrekking/

SEGUEIX-NOS AL FACEBOOK: https://www.facebook.com/pakocrestascom/

FOTO PAKO CRESTAS

Comencem l’any oferint la possibilitat de participar en el grup obert de la nova VERSIÓ AMB RAQUETES DE NEU DEL TREKKING VOLTA COMTEDELPORT. Amb la participació d’en PAKO CRESTAS com a dissenyador de la ruta.

FOTO PAKO CRESTAS

Del 1 AL 4 de GENER farem la VERSIÓ DE 3 DIES AMB RAQUETES DE NEU DEL TREKKING VOLTA COMTEDELPORT, amb sopar i nit prèvia a Sant Llorenç de Morunys. Descobirem un proper i variat trekking amb les dues versions de la muntanya del Port del Comte, la concorreguda que dona a la Vall de Lord i la muntanya ultra solitària d’Alinyà. Una ruta circular que ens durà a l’Alzona d’Alinyà, al Refugi de l’Arp, a la Tosa Pelada, el Pedró dels Quatre Batlles, el Puig de les Morreres, Montnou i a l’Estany Major (únic estany natural del Pre-pirineu)

FOTO PAKO CRESTAS

El planning es el següent:

  • 1 de gener: Pujada per la tarda a Sant Llorenç de Morunys on farem nit.
  • 2 de gener: Desplaçament a l’Alzina d’Alinyà. Inici del trekking. Nit al Refugi de l’Arp
  • 3 de gener: Travesia Refugi Arp, Pedró dels 4 Batlles, Puig de les Morreres. Port del Comte. transfer a Sant Llorenç de Morunys. Nit a Sant Llorenç de Morunys.
  • 4 de gener: Transfer a Montnou. Etapas de Montnou – Estany Major – Alzina d’Alinyà. Final del trekking
FOTO PAKO CRESTAS

Mès detall de distàncies, desnivells, punts de referència, etc … al següent enllaç:  https://www.catalonia-trekking.com/trekkings-catalonia/volta-comtedelport/comtedelport-raquetes-de-neu/

Preu per participant: 175,00 euros. (inclou sopar i not prèvia a Sant llorenç de Morunys) Màxim de places disponibles: 10 (només 5 disponibles en el moment d’editar aquesta entrada al blog)

FOTO PAKO CRESTAS

Els preus del pack propi de la ruta: pernoctes, dietes, marchendising, etc. Trobareu detallat preus i serveis AL SEGÜENT ENLLAÇ: 

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS A infocataloniatrekking@gmail.com – whatsapp al +34 615626813

Una respuesta a «1-4 GENER 2021 – VOLTA COMTEDELPORT AMB RAQUETES DE NEU, GRUP OBERT.»

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: